jobb

sitter & söker jobb för fullt!
har nog sökt 5 jobb iallafall, man kan ju hoppas att man får svar från något, men det e la inte troligt..
har fan skrivit in mig överallt som man kan skriva in sig på ! Vill verkligen ha ett jobb !

blir inga nya glasögon, har bestämt mig, finns inte pengar till det just nu :S får vänta tills ja får ett jobb.

Imorrn ska ja & emmis leka med olle på busfabriken! ska bli rikigt mysigt & kul :)
emmis & mischa dom galna nannysarna ;P

en annan kul sak e att lina kommer på onsdag & sover hos mig tills på torsdag, sen kommer hon på torsdag efter jobbet och sover till fredagen oxå :) himla mysigt ju! får vi ta och hitta på nått mysigt ! :)

jag vill göra nått typ åka iväg en helg eller nått. komma bort en sväng ! Nu börjar det bli tråkigt igen..
en tjejweekend i stockholm eller Göteborg eller nått skulle fan inte va fel !!

ta mig nått litet att äta, e lite hungrig!



Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0