fredag

vart ingen lugn hem kväll i onsdgas för min och linas del ! åkte ut på en lite roadtripp istället! :)
for runt lite med grabbarna ! alltid lika trevligt... underbara grabbar ! ja blir så jävla glad av deras närvaro !
härliga männiksor.... :)

sista kurs tillfället va ju i torsdags, etik & moral ! emmis och jag va självklart på den ! :)
Mycket bra kurs, bra föreläsare & allt !! Väl godkänt får den :)

lina & jag gick ner till VV för vägning, ja vad ska man säga ! bättre en förra veckan iallfall, men inte bra ! varken ner eller upp, stod på samma som förra veckan. å det ska ja la vara glad över att ja inte gått upp, men känns piss ändå.... aja, bara att ta nya tag ! Ja är seg startad.... :S

hem och fixade oss, tog ett par glas vin & någon öl, lyssnade på matchen.. LHC-BRYNÄS !
eftersom jag är en sådan trogen LHCare & lina Brynäsare så vart det ju lite liv ! haha..
vi hejjade så gott vi kunde på våra lag, men efter lite tur så vann ju tyvärr brynäs... :(
sen vidare upp till 55:an ! tog några öl, sen fick vi fin besök som satt med oss ända till stängning !
svängde förfi braskens så vi kunde få i oss lite föda !

mikaela rökte igår oxå, va la ganska onödigt efter att inte rökt på nästan en månad... :(
men kan inte påstå att det va så gott, tog "bara" 3st. Lite besviken e jag allt på mig själv, men vad fan. det va igår, nu är det en ny dag å jag har inga planer på att röka mer ändå...
så va det med det liksom...

vackert väder som fan idag ! ska nog ge mig ut och ta en promenad runt ån tänkte jag ! passa på när solen är framme !
annars vet ja inte alls vad somm händer denna fredag?!



Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0