16 juni



håller på att fixa min blogg, så därför den ser så tråkig ut just nu ! men det tar ett tag för lilla mig..

jaha, gick upp för en stund sen då.
har precis käkat lite frukost! Är pigg idag för ovanlighetensskull, måste vara SOLEN ! :)
super fint väder här hemma i skogarna! lite blåst men vad gör väl det? hellre sol och lite blåst än ösregn....

dagen igår gick super bra!! inga problem alls, så jädra skönt.. ja va lite nervös övert, men det visade ju sig gå hur bra som helst!! dagen gick i ett från 08.00 till jaa 17.00! så inte va ja rastlös igår inte.... TOPPEN !
tror det kommer gå super bra idag oxå !!
vi ska nog gå in till grannarna sen om det inte är allt för krassligt.... får se när det vaknas... bara ja vaken...


kan det inte bli sommar nu då? sommar på rikigt... SOL & inget regn, det regnar ju fan jämt... är så trött på det...
ge mig sommar SOL tack !!


har lite roliga saker att se fram emot i sommar iallafall...

3 juli= High chaparral
8 juli= Lars Winnerbäck
V.28= Semesterrracet !!!!!!!!
V.32= Öland
Alla ÖRS !!



HAN gör mig glad !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0