GÄSTBLOGGAR

Nu har jag hackat mej in i Michas blogg..
Skulle hjälpa henne med en grejj men tyvärr så gick det inte som vi ville :-(
Så istället så skriver jag lite .. haha ..
Hoppas inte ho blir arger för det.

Jag tänkte att jag skulle berätta lite för er om vad micha betyder för mej, å vad jag tycker om henne ..

Mikaela, är den mest omtänksamaste personen jag känner,
Hon är så snäll, söt, å helt underbar :-)
Det bästa med Mikaela är att jag inte behöver förklara nåt för henne .
Hon lixom förstår ändå.
haha ..
Jag kommer alltid ha våra tajta tidsscheman i mitt minne,
sommaren ´09 med min lilla Babe ..
:-)
Hoppas på att vi får väldans många fler somrar med varann
Som tex semesterracet ..
Kan man längta till nåt mer eller ?!
ehm.. NAEVARSE..

iaf, Jag å micha har känt varann cirka 4 år . umgåtts massa i typ 3 år ...kan det va så ?! .. eller är det bara 2?
 a ja .. känns som en hel evighet iaf .. Jag skulle aldrig kunna klara mej utan dej nu iaf .
Jag tycker, för min skull, att det är himla skönt att USA resan ligger lite som på is .. :-)
men för dej så tycker jag att det nog är lite tråkit, men man vet ju aldrig vad som händer .
och usa kommer ju inte försvinna lixom .. haha ..


a ja .. Nu kanske det blev lite rörigt det jag skrev.
Men MIKAELA 
Du är den enda för mej :-)
Älskar dej plutten ...

XOXO lina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0