7 juni

jahopp, då va det ett tag sen man skrev igen då..
måste verkligen bli bättre på att uppdatera mig ju !

idag har ja iallafall varit i kisa hela dagen, började med att lägga mig i solariet och fusksola lite!
det va ju dåligt väder idag, haha ! :) skönt som fan med lite solarie !
åkte vidare upp till emelie, där hela dagen har spenderats ! Lina kom upp en sväng oxå!
spelat kort och tjattrats en hel del! MYS !
svängde förbi ewa en snabbis och bara sa hej, sen for ja hem till skogen! stanade på robins grav ett tag & tände ett ljus, han skulle ju ha fyllt 24 år idag... GRATTIS !
usch så hemsk världen kan vara.. fy fan... saknar dig & tänker på dig iallafall :)

så nu ikväll har ja plockat & rensat lite i vissa skåp, skönt som fan att få det iordning!

förra veckan ja, den sprang iväg som dom flesta veckorna tycker jag...
åkte ju på magsjuka i fredags, så låg hela dagen med det, mindre kul. usch ja.. tur att det oftas bara brukar bli en dag men e sjuk.. det brukar ju gå över ganska fort..
men rikigt trälig fredag, seg & lång.. och mycket toabesök... hihi..

i lördags va det dax för en tur till huvudstaden! Ewa va så snäll & följde med oss! Stort tack..
ja, man kan säga att vi inte kom hem tomhänta iallafall, med oss hem föjde en Audi A6! :)
så ja, nu har jag bil ute i skogen, allt blir genast så mycket lättare när man kan ta sig någonstans..
sköönt! å den e super fin :)
på kvällen blev det grillning hos pappa & ewa! emelie & johan kom oxå upp och grillade så det va full rulle hela kvällen med massa barn & vuxna :)

söndagen va ganska slapp den oxå, fick tillbaka magontet och lite illamående, men inga långa toabesök iallafall, så en lugn och skön söndag, middag och fika hos grannarna och även lite bilåkande på kvällen ! MYS!!

och nu ny vecka, som innehåller lite av varje..
AMS imorrn, måste ju gå annars blir jag ju av med ersättningen. SOLA, oavsett väder, hälsa på mami<3
min kära bror tar studenten på torsdag! stor han e då :)
75-års fest, 3 som fyller 25 på lördag! ser jag mycket framemot, för då får ha träffa min emmis <3 känns som evigheter sen..
ja, å säker massa mer som ja glömt...

Lina va inne på min blogg förut och gästbloggade...
helt underbart fint hon skrivit om mig :) fick faktisk lite tårar när ja läste det...
blir rikigt glad av att läsa sånt! <3
tack så himla mycket, du betyder massor för mig !
LOVE!

Nu ska ja ta en cigg och sen försöka sova lite! Godnatt !!


saknar dig mitt hjärta !
ensam nästan hela veckan.. trist som fan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0