28 juni


hoppar bara in och skriver en snabbis, e mitt i städandet !!

min midsommarhelg har nog varit en av dom lugnaste och mysigaste! käkade silllunch med våra kära grannar! grabbarna for iväg för att åka lite vattenskoter, så ja vi tjejer & barn packade ner fika och for iväg till bryggan för att möta upp grabbarna när dom va klara! barnen badade och vi satt mest och bubblade och myste i solen! hem igen efter ett par timmar nere vid bryggan, sen va det grillning & mys! käkade jordgubbar & glass! sen va det dax för mig och mitt hjärta att gå in till oss, kollade på en film & sen bums i säng, så varken sent eller hårt vart det! SKÖÖNT!!

va hos pappa & ewa hela lördagen! myste i solen :) det bjöds på middag! efter mycket tjaj & försök till övertalelse att stanna åkte snart mitt hjärta hem som absolut inte ville vara med och uppleva ÖRS i sin glans ! haha... han missade något! det va iallafall super kul innan hos pappa & ÖRS va svin kul (som vanligt)! en av dom bättre kvällarna på länge! åkte iallafall bussen till kisa & ja va bra på lyset! haha, sen kom min Kära & hämtade upp oss vid kyrkan, körde hem lina & sen for vi hem ! han e ju bara för underbar! ja va skit full och han tog hand om mig på bästa sätt!! älskart !

lugn & skön söndag! va nere vid bryggan hela dagen, och jag tog mitt första dopp i sjön... skönt som bara den! väldigt sent för att vara första doppet, men men nu är det gjort iallafall! :) åkte lite vattenskoter oxå, å jag hamnade i plurret! ha! hade inget att göra, så hjärtat och jag åkte in till stan för att kolla bio! kommisarie späck! rolig film ! :)

som sagt väldigt lugn & skön midsommarhelg! helt jädra underbart! :)

idag ska ja till kisa för att hälsa på emelie & sen till AMS! ska se om ja kan träffa lina oxå! men först måste jag städa! vi är ju tre denna vecka ! :) ser jag fram emot!!! :) vill att det ska va rent & fint när hon kommer hem !


vad kan ja mer säga! Livet är som bäst! :)

PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0