23 juni



jaha, vart inga brev & cvn utskrivda igår då... när jag kom till pappa & ewa och skulle fixa med skiten, så funkade inte deras skrivare.. det är som vanligt när man för en gång skull ska vara duktig. så är det alltid nått som krånglar.
hade ju tänkt att fixa det igår ju... aja, får se om grannarna har någon skrivare... :) får jag väl traska runt nästa vecka :)

annars igår va det nog tur att jag åkte till kisa, när jag kom hem till pappa & ewa låg det ett brev från ams att ja skulle vara där igår, så ja hann lagom till pappa så fick ja åka ner till ams på jobbrum... tur man har då... Åkte ut till Lina när alla bestyr va gjorda i kisa ! :) vi satt på trappen & mös & hade det skööönt i solen ! Lina bjöd på god lunch.. Och sen mös vi vidare ! underbart :) kom hit snart så vi kan mysa här oxå !! :) sen for jag hem för lite vattenskoteråkning med hjärtat! udch, tycker inte om ett.... eller gjorde ja inte förut iallafall. ( fast det kan ju bero på föraren) igår va det rikigt mysigt & kul iallafall !! Härligt som satan, åkte till rimforsa och puttrade där och lite... wonderfull :) riktig mysig tisdagskväll vill ja säga.. skoteråkning, fyrhjulsåkning, fika hos grannen & sen bara myyyys... :) SOOOL oxå ! älskart !!

imorrn är det LÖN, eller ska ja säga utbetalning från a-kassan.... aja, pengar iallafall ! väl behövliga... Ska åka in till stan då & shoppa lite tänkte jag! börjar ta slut på vissa fronter... tycker lina kan ändra sina planer och följa med mig till the big city, bajs att åka ensam ju ! eller så kan nu ju båda följa med tokungar!! :)

midsommar på fredag!! ska nog firas med grannarna :) På lördag är et dax för POOL-party hos pappa & ewa & sen ÖRS!! :) längtar som fan !! :)

nu ska ja fixa lite sen ta mig en promenad i det fina vädret!! :)





HAN!




PUSSS


Kommentarer
hjärtat

örs är för bondläppar.. håll dig hemma i stället =)

2010-06-23 @ 18:18:26
Lina

Låt oss få vara bondläppar HJÄRTAT :-) haha .. vi "kanske" oxå växer upp nångång ...

MEN JUST NU ÄR LIVET EN FEST ... hihihi ...

2010-06-24 @ 14:29:04
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0