1 juni

godmorgon !

har precis käkat lite frulle, tagit morgon ciggen och fixat lite, tänkte skriva ett par rader nu..

vädret e ju inte på topp idag, tråkigt för nu har man ju vant sig vid att vakna upp med sol...
men visst, det kan ju inte alltid vara sol... kan bli bättre under dagen :)


blivit lite ändringar i mina planer om man säger så...

skulle ju flytta hem till min pappa & hans fru, men istället flyttade ja ut till skogen, och det trivs ja med massor !
så nu e ja skogsmulle :)
känns hur bra som helst faktiskt, är rikigt glad över det ! :)

sökte ett sommarjobb som personlig assistent i rimforsa oxå, sista ansökningsdagen va igår, så hoppas på att få svar snart, hur det än blir liksom !
ska även lägga på mitt personliga brev till resursen idag oxå, kanske man kan få lite extra där oxå.
all form av jobb är välkomet !


sitter och väntar på att lina ska höra av sig, så jag kan övertala henne att hämta mig i skogen ! :)
inte lätt utan bil, tur vi kanske ska köpa en snart så man kan ta sig någonstans !
ska åkta till emelie och fika och babbla lite ! :)

ikväll ska vi åka och storhandla mat ! kan behövas nu när jag ska börja på VV igen, och denna gång ska ja gå in för det massor.. känner mig rikigt taggad och på G !



♥ DU



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0