30 juli


Sitter och lyssnar på musik från min spotify lista ! alla låtar har sin tid ! lyssnar nu på kite-ways to dance, den låten får mig att tänka på vintern när jag flyttade upp till linköping 2009/2010. tiden med grabbarna grus & emmis i linköping. likaså mammas gata, fix you och andra låtar. tänker på våra utflykter. fourfingers ! det va vi det ! barresan på en söndag?! haha. spökrundan! julpyntsfesten! haha! ja det vart ju som det vart! haha.. det va en rikigt rolig tid!! för det mesta iallafall!!

lever min dröm, topmodelz-your love, kings og leon-sex on fire, usesomebody, michael jackson- they dont care about us! Ja vad ska ja säga! den bästa sommaren EVER med LINA! sommaren 2009! alla våra "utflykter" man kan säga att vi va ut på turne den sommaren! haha, fy fan vad vi styrde. älskar allt som har med sommaren 2009 att göra.. en sommar ja aldrig kommer att glömma!

synd bara att allt har sin tid, och det mesta kommer aldrig mera tillbaka, inte på samma sätt tyvärr.

kim larsen-this is my life får mig att tänka på min älskling och våren 2010, våren då jag träffade honom igen efter 7 år! highwayman får mig att tänka på mig, timothy & lina och lite is! haha :) är så glad att ja har dig! älskar dig

han sitter därborta i "sitt" hörn av soffan och bara är hur fin som helst, tror ja skulle kunna titta ihjäl mig på honom!! han får mig att skratta, han får mig att må bra. tanken på att få vakna upp brevid honom varje dag i resten av mitt liv gör hela mig varm! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0