28 juli


sitter och dunkar musik!  ny som gammal ! just nu spelas robyn på högsta volle genom hörlurarna :) ! timothy kollar på film :)

sitter & väntar på att åka till fam Stefanssson ! ska spendera kvällen där tänkte vi :)

jaha, igår for vi till vadstena för lite käk & övernattning ! hur mysigt som helst ! gick och kollade på båtarna och bara hade det lungt och skönt! mysig han e min man ♥

idag har hjärtat fixat lite där våran kommande gräsmatta ska vara & där den kommande poolen ska vara ! så imorrn kommer snälla alex hit och hjälper till & fixar lite! kommer bli jätte bra när det blir klart :) jag och stephanie har oxå fixat lite idag (tjejgöra) hihi.. typ rensat lite ogräs och sånt! jag har styrt lite på altanen oxå :)

fan, det hade jag glömt ju, dejten med emelie & lina imorrn... hmm, vi måste nog byta dag på den! vill ju vara hemma och hjälpa till med det ja kan när grabbarna ska fixa imorrn..

nehe, ska hoppa in i duschen...

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0