20 juli


jag klarade mig ju rätt bra från semesterracet iår ändå, självklart ville ja ju vara där och så, men jag jobbade ju för fullt, så kunde tyvärr inte!! Kommer nästa år iallafall! :) haha..

Jobbet går super bra, och det e riktigt roligt ! skönt som fan att ha kommit igång igen :) Ja det bästa av allt är väl att ja får motion som bara den, då vi är ute och går i över 2 timmar om dagen :) haha.. runt hela LKPG känns det som när vi börjar! Men det e ju bara jädrigt bra för min del... :) så, ja det tackar vi för! har varit ledig igår & idag. Går på imorrn och jobbar ons, tor & fre! Sen ledig i helgen & det ska bli skönt då jag jobbade hela förra helgen!

Är sugen som fan på att festa till det i helgen! Känns som det va evigheter sen ja va rikigt full, och det e skönt ibland att bli det, få blåsa ut huvudet ibland! :) haha, nevars men det skulle vara skönt! vi får la se :)

annars händer det inte så myket... skulle åkt till kisa idag en sväng, men det verkar inte bli nått med det, så jag får la sitta hemma och uggla.. ska la passa på att gå ut på en promenad om ett tag ! Och bort till svärmor & svärfar för att låna kopiatorn :)

M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0