vem fan bryr sig?????

gårddagen sööög rent ut sagt, va den segaste jobbigaste dagen på länge....
Lite kul va det ju när jocke & oscar va här.. käkade pizza, godis & bara vräkte massa. skönt fan...
emmis & jag lekte hela kvällen! :) Kollade på den nya american pie, den sög, den töntigaste filmen ja sett på länge... fy fan asså... aja..
hade ju krämper i magen igår med, men dom va inte lika illa som i lördags kväll & natt, men senare igår fick ja skit ont igen, så vi åkte till akuten.. Då konstaterade dom att jag hade inflamation på livmodern... :( Inte lika kul kanske...
Har fått två olika antibiotika som ja ska ta nu i 10dagar så det ska nog bli bra! Men inte så skönt när man får anfallen....
Och förutom krampanfallen så mår jag illa & typ har skakningar, av medicin då asså! Vilket kul liv, men skit ska skit ha......

Idag började ju nya livet, så emmis & jag startade det med en långpromenad runt stångån :)
Hem å käkade nyttig frukost! :) Å självklart nyttig mat har vi ätit idag! Från viktväktarna! :)
Känns bra å ja känner mig motiverad igen :) Bra mikaela..

Har varit i mantorp oxå idag & klippt oss.. så nu e man fin i håret igen! Svängde förbi zandra ute i skogen typ ledberg eller maspelösa, eller vad fan det heter. haha..  skogen iallafall..
Sen har vi varit på ikea & fixat lite...
Plockat bort julpyntet & fixat med det, så idag har det hänt lite!!
Färgade håret när ja kom hem oxå, så nu e man lite vacker iallafall..
Emmis gick precis hem.. :S Känner mig lite ensam.. men det e la bara att vänja sig.. :S

Imorrn börjas dagen med en promenad då med! :)
Hem & städa & få det fint här hemma.. Städa bort vissa saker.....
Sen till kisaby för att umgås med glenn & izor, sen ska ja träffa min lina, känner att ja behöver henne lite nu!
Vi ska köra hennes mamma & friends till pumpen :)
Skulle ju själva åkt dit, men ja får ju inte dricka så det gick ju åt helvete.. :S
Så då fick ja iallafall följa med å köra, så man kommer ut lite! :)

Onsdag börjar allvaret igen, bara att jobba, vill verkligen inte vara där, men vad fan gör man då, jobba behövs ju liksom.... å sen e det inte långt kvar tills ja slutar så.. vad händer då? Norge kanske??????!!


alla förändras......

Nu hade ja behövt dig som du har behövt mig.....


stackars lina & emmis som får lyssna på när jag babblar på. men jag älskar er för det! Ni e guld värda<3
Puss M



Kommentarer
Lina (",)

Älskade michelin :-D

Det skulle bli såå jädra tyst utan ditt tjatter så det skulle bli oumbärligt ..... <3

2010-01-04 @ 23:01:20
URL: http://linabexell.blogg.se/
em

de e ju de vi e till för.. o att supa me ;) haha

2010-01-05 @ 16:19:30
URL: http://emphaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0