torsdag!

verkar som jag måste gå till jobbet imorrn endå :( ingen av cheferna va ju där idag :(
Och ingen som kan jobba åt mig... Men imorrn e det ju dubbel & med emmis oxå så det kanske funkar ändå. slutar ju vid 16 med så!!

Håller på att laga mat, skit påhittig e ja, biff & gurka ;) haha. det e helt tomt i mitt kök så man får ta vad man har! :)
Storhandling nästa!!!!

Väntar på att emmis ska komma oxå, så vi kan smida lite planer inför vad som kommer att hända efter vi kommer hem från thai!!! :) Och sen lite vad vi ska hitta på ikväll oxå!! Nu har ja sett min lya för mycket igen..

Sen e det helg! en tråkig jävel lär det la bli! inget planerat.. å jag ska va nykter!!! men det kan la va kul.. eller inte!!! 

21 dagar kvar till thailand å ja längtar massor.. sol, värme, dricka å massa annat skojj! :)

ingen promenix idag heller... dåligt av mig!! Men det kommer..... :)

tiderna förändras....



Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0