tisdag!

Nu har ja precis, diskat, plockat massa skit, dammsugit & fixat lite! får ju finbesök på tordag å då måste det va fint hemma :) haha.. eller så tror ja inte hon bryr sig så mycket.. hihi! :)
Skönt!! älskar efter det e städat å så, när allt är i ordning...
Anser mig inte som pedantisk eller nått, haha, tror ja ingen skulle beskriva mig som, men ja e lite larvig sådär med vissa saker.. å inerst inne e ja nog lite pedantisk, men lite för lat kansek.. haha!
Aja, älskar när det e fint omkring mig iallfall, man mår så mycket bättre :)

Idag har det varit en heldag med mami<3 Mys, vi har sprungit på ikea, djuraffären, rusta å massa annat kul!
Va hemma hos netten och tog en fika oxå :) Semla!! årets första, eller jag åt en halv kaffesemla i lördags, men det räknas inte! :)

Glenn va ju här igår, vi hann inte med någon film, det vart bara hårfärgning! det tar sin lilla tid det med när det e tre olika färgningar!
Jag gjorde iallafall ljusa slingor på mig! Vart bra tycker jag allt, förutom prickarna uppe på håret, haha.. slinghättorna man får med e ju inte dom bästa så det har runnit färg där det inte ska va..
Men det får jag leva med tills den 25:e, nu finns det inga pengar för det!
Skönt att bli ljusare igen. ska inte ha mörk hår.. fattar inte varför ja trillskas med det hela tiden....??? :S
Så han åkte väl vid 22 å lämnade kvar izor... men han ska åka hem igen imorrn...
Mysigt att ha killen här :) slipper man ju vara helt själv ju!
Lite tråkigt att man blit ganska fast när man har en hund men ingen bil.. :(
men såere ju!!

Längtar tills på torsdag då ska ja, lina & emmis göra stan! ska bli kul att bara vara vi tjejer :)<3
Babbla massa skit å mysa massor ju! :)

9 dagar kvar! :)


besviken..



Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0