söndag..

varit och hälsat på ROBIN<3 idag, usch det e 2 år sen lämnade oss nu, känns helt sjukt...
du är lika saknad idag, kommer alltid vara.... Tänker på dig! <3

Emmis & jag mötte upp elin på ica, så åkte vi ut tillsammans till graven, efter besöket åkte vi hem till emma & sebbe! Fikade & babblade på ett tag, alltid kul att träffa dom, det e ju inte var dag liksom..
Åkte vidare till kisa för att hämta min reseväska, å sen vart den full med grejjer jag hittade hos glenn som va mina.. å lite blommor & skit fick följa med hem till stan...

Började packa direkt när ja kom hem lite smått i väskan, hatar att packa tycker det e lite svårt att veta vad man ska ha med sig & inte... aja, det blir nog bra..

Gick över till emmis för att kolla på Köping, ja blir glad av det programet å speciellt tobbe, sköna männiksor.. :)
Kollade på Antichrist oxå, å den sög, inget sevärdig film.. va bara äcklig & skum.. inget för mig..
Missade frank wagner för denna sket film :(
Drog en repa till braskens oxå för att inhandla lite gott :) tog ett varv på city med.. men ganska dött....

Nu tänkte jag försöka sova lite, om det så vill sig.. det e en fullspäckad dag imorrn.
Ringa läkare, fixa tvätt tid, fixa naglarna, fika, vaccinera oss, shoppa å packa, å massa kuligt...
Kansek klä av en gran, vi får la se... :)

Så godnatt då...

Puss M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0