Mys!

Godmorgon!!
Vaknade av att min minsta bror kom in & kröp upp i sängen brevid mig! Mysigt värre ju!
Det bjöds på frukost! :) alla samlade, Jag, pappa, ewa & olle! Philip käkade i sitt rum framför sin nya 47tums tv han införskaffat sig, då duger det ju inte att sitta vid matbordet!! hehe..
Hade glömt bort att man hade det fan bra när man bodde hemma vissa stunder asså, frukost serverat å annat!
Skönt att komma hem ibland, men skönt att ha ett eget hem oxå ju!! :)

Ewa, jag & olle ska åka in till stan sen, vi ska gå på ikea och mysa!! Hoppas på att dom kommer in och kollar mina lya oxå :)
Tänkte köpa lite skit på ikea, passar på när man har skjuts dit liksom!!
Mys söndag e va det e idag!!

Jaha, va ju utgång i fredags, förfestade hos emmis!!
Jocke, oscar, allad & nord kom förbi oxå.. mycket trevligt...
Rullae in till sta runt 22.30, gick direkt till pitchers... mycket kul!! va nere på pitch black, dansade hela natta! Grymt kul, å vissa studer bra musik! haha, effter emmis tog ett snack med dj:n! hihi..
Emmis å jag gick hem! se på det!! Jag tog ju en extra tur, så jag fick allt promenera ska ja säga!!
och inget larv att gå hem innan 02, vi va faktisk kvar ända till stängning!! haha..

Igår va det slapp hela förmiddagen.. kollade på film & sov mest!
Krille & ante kom och hämtade mig i stan! Sen hämtade jag izor i kisa för att sedan plocka upp min älskade lina!<3 Va hos mamma ch myste med valparna hela kvällen, dom e så grymt söta asså!!
Lina & jag spelade in en låt!!!!!!! :) haha, så jävla bäst vi e asså!!! :)¨
Pappa & ewa bjöd på semla, fika, kvällsmat och allt möjligt oxå :) Mys!
Sen vidare för att köra en tjej till åtvidaberg!!

Kl va la 01.45 innan ja kom hem till kisa igen, å kände inte för att sätta mig i en bil för att åka till stan för att åka tillbaka idag igen.. så det vart övernattning här... rikigt mysigt! :)

Tack älskade lina för igår! Hade riktigt mysigt & kul! :) Vi ses ju på torsdag igen ju! då e det dax för utgång!! <3

Rikigt bra helg asså, e nöjd som fan!!


förresten så köpte jag bokhylla & vitrinskåp i torsdags! allt e uppsatt oxå, vart bra! :)

Nehe, fixa sig lite så man kan åka till stan!!

11 dagar kvar till thailand!

you never were, and you never will be mine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0