Fix you!

jaha, då va det onsdag då, å ja åkte till jobbet imorse.. men ja vart inte långvarig, jobbade la i 4 tim eller nått, sen gick ja hem! Finns inga ord...
Förhoppningsvis så va det min sista dag där... hoppas verkligen, ska ringa min chef imorrn och prata!
Ska bli skönt, men kommer självklart att sakna att ha ett jobb, men ett jobb man mår bra på... :)

Jaha, igår började ja dagen med en promenix runt stångån, emmis va lite trött så hon hoppade, men ja gav mig ut i -16! Det va rätt kallt, men skönt när man kom in :)
Städade & fixade... Sen tog ja emmis guldiga fara ner till kisa, käkade tacos med glenn! Åkte till mamma och hälsade på en sväng :) alltid lika trevligt att träffa mami! :)
Kollade på en skräckis hos glenn.... The undborn, den va faktisk bra!
Resten av kvällen tillbringades med lina på pumpen! Rätt härligt att vara nykter å se hur alla fyllon beter sig! haha.. Lina & ja hade det kul iallafall.. :) Kan man ha tråkigt med lina?!! :) <3
Snöovädret va ju inte lika kul, fy fan vad hemsk, men lina skötte hemresan galant, hon gjorde precis som man skulle som pia sa!! :)
Min färd vidare till LKPG gick faktisk bra! Va inte så farligt på den vägen, va lite efter brokind, men ja klarade ut det! Med lite hjälp av lina som jag hade på tråden från rimforsa till stan :) Tack! Kl 03.00 va ja hemma...

Ja sen kan man la inte säga att ja somnade när jag kom hem, va vaken ett par timmar till så jag va lagom trött imorse 10.00.. hihi, men så går det!!

Idag har jag inte gått runt ån, gick hem från jobbet, det fick duga idag!
Imorrn e det bara att ge sig ut igen :)

Bra dag idag trots skit på jobbet!

jaa såere med det!!


Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0