:)

bara för att man tänker på någon, eller bryr sig eller tycker om någon så finns det inget som säger att det måste vara kärlek inblandat! för mig e det självklart att man kan tänka på någon, tycka om någon, bry sig om någon utan att det skulle vara kärlek eller liknande...

Min vänner e det bästa som finns, Jag tänker på dom varje dag!
Dom är liksom dom bästa! <3

jag är jätte glad att jag & en gammal vän börjat umgås igen, jag tycker om denna person väldigt mycket!!
denne gör mig glad å ja mår bra!
hoppas verkligen det kommer vara i resten av våra liv!
Jag finns alltid här för dig iallafall :)<3

Känns sjukt, för mina tjejvänner hjälper mig i allt, och finns alltid där liksom, ja kan prata om allt med dom, men känns bra med en kille, det va så länge sen ja hade en bra killkompis, man har växt ifrån varandra och har olika liv liksom, även att man vet att man alltid finns hos varandra!! Så det känns rikigt bra! :)

det va det ja ville säga! :)

förresten, tror ni man har tur ikväll? En annan del av köping å sen FRANK WAGNER ;)

Puss M



Kommentarer
Maria

Är frank wagner med i den filmen då? ;) för han är inte med i alla falkfilmer väl??? eller???

2010-01-10 @ 21:07:00
Mikaela

jaaa, det e den första filmen å han e med mycket ;P

2010-01-10 @ 21:24:46
Maria

Ja, kom på det. :) Men fick för mig att det var en av de äldre filmerna som visades igår :P

2010-01-11 @ 12:57:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0