lantis

åkte ju ner med emmis till kisa i fredags! Vi va och fikade på semla med lina & pia! :)
Åkte ut till mamma en sväng och sa hej då till snowball som skulle åka till sitt nya hem.. sorligt, speciell när han va favvoriten... störst å sötast!

Lina & jag lekte resten av kvällen, åkte upp till stan för att käka! för att ha nått att göre! vart att vi åke till erik & roger!
Satt med dom ett tag, sen vidare till jerry i borensbergskogarna... senare skulle dom in till stan och bowla, då sa jag och lina hej då, åkte till mig ett tag för att hämta mina "cigg"!  Sen vidare hem till kisa i snövädret! JAG HATAR ATT KÖRA BIL I SNÖ & MÖRKER! Men det gick gallant... :)
Körde hem lina till horn & sen hem till mamma i skogen! Mycket bra kväll, det va nästan som förr ju lina??!!! =D
Älskart! <3

Gick la upp runt 8 igår morse, det va ju dax att ta hand om 7 leonbergervalpar & två vuxna & två barn!
Lina kom som min hjälpreda! <3 det gick super bra igår, men en sak e säker ja ska aldrig bli hunduppfödare.. fy fan, torka piss & skit stup i kvarten... ett jävla liv.. haha. ne fy... räcker gott med en vovve... 
Va hos mamma hela dagen. åkte till kisa med lina, daniel kom och hämtade henne direkt, så jag for ut till landet igen...

Har precis kommit in efter att pulsat i 2m hög snö, har hjälpt mamma & hämtat ved och bärt ved, eldat i pannan.. 
Känner mig som en rikigt lantis, mina fina långa naglar passar inte rikigt in! haha.. :) 
Skönt att bara komma bort från stan ett par dagar ed faktisk, å få vara lite bondig! :)

Man får ju inte glömma var man kommer ifrån! HAHA....  
Vuxenpoäng till mig denna helg iallafall!!

Ska la smöra in mig hos nettan så ja kanske får åka med henne hem ikväll! Tillbaka till staden & verkligeheten..
Veckan e fylld med möten & skit.. kuljul.. men det e la tvunget...

Ska passa på att sola oxå, fy fan vad färgen försviner, ine för att ja va döö brun, men brunare än nu, å det e bara en vecka sen vi va i thailand.. så det blir att sola upp!! :) ska försöka att hålla en brun & fin färg till våren & sommaren!


Hoppas på en lite utgång i helgen då! :)


Absolut inget fel på snö & det är jätte vackert, tycker att det inte behöver komma mer bara...

Vill ha sol & värme! Inte behöva pälsa på sig när man ska ut, inte bli blöt! Lätklätt ska det vara! :)

kanske skulle hälsa på pappa när jag e i trakterna, han e nyopererad! Så nu lär det ju bli familjen smal, bara ja som e tjockis.. hihi! Hårdbantning till sommaren! Jag vet ju att ja klara det! Skönt ja inte gått upp iallafall, tur man står still på samma vikt som man sluade på! :) 

rökfri 8dagar idag!

du är ju inte frisk människa.... 

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0