men vad kul !

jag är så trött & sliten, vill bara sova bort hela denna dag..
mår inget vidare alls... vart lite för mycket av det goda igår kanske..

va hos jocke & oscar på inflyttningfest ! mycket trevligt !
åkte in till stan och gick raka vägen till harrys ! kollade läget på pitchers oxå..
men ja vart inte så långvarig på stan, runt 02 så körde E hem mig..
sköönt som fan att komma hem och lägga sig ! så skön som min säng va igår ! :)

fredagskvällen vart hemma hos emmis med en flaska vin !
massa prat & mys.. hur skönt som helst..
E & S kom och lagade mat åt oss !!
När vi hade käkat va det dax att röra sig, E va snäll och körde hem mig ! :)

en bra helg ! :)

nu sitter ja och väntar på lite besök från T & S !
ja skulle hellre ligga och få sova, men folk ringer ju heeela tiden så man inte kan somna... usch ja..
verkar bli en fin dag, mycket sol ! glädje va :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0