fredag

har världes bästa pappa & ewa, vet inte hur jag hade klarat mig denna månad utan deras hjälp !


jag har tur som har föräldrar som kan hjälpa mig när jag har det dåligt, men dom som inte har det då vad fan gör dom?
tycker vissa saker är förjävliga i detta samhälle..
nu har ja tur att ja har dom föräldrarna som ja har, men om inte? vad gör man då??

jag är evigt tacksam för den hjälp jag fått... önskar ja kunde betala tillbaka det dubbla....

tack igen ! :)



jaha, annars e det bara bra ! :) har inget att klaga på just nu !
allt e super bra å går bra, jaaa förutom på jobb fronten då....
men jag söker minst ett jobb om dagen... så hoppas på nått snart.. nått sommarjobb iallafall ?!

va på royals och kollade den sista matchen igår då, ja det va la spännande, eller INTE!
dom va riktigt kassa igår.. usch, vi lämnade royals under andra perioden...
gick till strandgatan & spelade lite bordshockey & biljard !
och LHC åkte ju ut som väntat !
mysig torsdagkväll ;)

nu ska ja hoppa in i duschen ! fixa till mig lite & sen vidare till systemet med emmis....
blir en lugn fredagkväll skulle ja tro... sköönt !

imorrn e det fest hos jocke & oscar! ska bli hur kul som helst ! :)


PUSS !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0