?

kom precis hem till mig, har varit borta hos emmis hela kvällen...
känns som det va en evighet vi sågs ! fast det inte va det..
man e van att umgås typ jämt, så det blir lite konstigt när man inte gör det..
haha, fast det kan nog bara vara skönt & bra! :)
vi ska iallfall ses imorrn en sväng oxå...

imorrn ska ja fara till kisa igen, ska köra hem pappa & ewas bil !!
eftersom jag inte gör nått speciellt så kan ja lika gärna göra det ! :)
har ja ju nåttt att fördriva tiden med..

vill verkligen jobba... suger att gå hemma..
men ja kan inte komma på nått ja vill göra..
visst ett jobb va det än är är la bättre än inget, men får ändå lite ångest när jag ska söka, för jag vet verkligen inte vad jag ska söka... svin jobbigt....
vet inte vad ja vill göra...

skulle vilja göra nått annorlunda, nått nytt...
typ åka bort och jobba.. kanske aupair...?! men ja vet inte...

måste man veta när man är 22 vad man ska bli eller göra??

men pengarna då? det e ju det som e problemet...

nehe, nu ska ja forstätta kolla på tv...

PUSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0