VV

hejsan!

kom hem för ett tag sen från LKPG! har jobbat i några timmar! Umgåts med emmis, sen va det invägning idag med.. det gick bättre en ja trodde... -0,4kg! så det va ju bra! jag trodde ja hade gårr upp! så jag vart jätte glad!
Grattis till emmis & maria som oxå gått ner... kul när det går bra ju! =)
Nu bara längtar jag tills ja nått min målvikt.. hoppas det blir snart.. hehe.. =)

Följde med emmis hem efter det så bjöd hon på mat. VV-gratäng som va super god! mums..
Sen bar det av hemmåt.. och nu sitter ja här framför datorn.. ovanligt vill ja mena..eller inte. Mitt liv suger....

nehe, skulle bara berätta om resultatet!!


hörs säker senare..

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0