tråkig fredagkväll

hellu!
Jag & Glenn sitter & kollar på Idol! Så jävla bra... bara älskart!
Har precis käkat lite oxå, ja käkade ris & kassler! Glenn åt wok & lövbiff...mums då..
Resten av kvällen blir nog lugn, ska kolla på folkrace i kisa imorrn! det börjar ju vid 10 så då måste man vara pigg & fräsch! =) sen börjar ja jobba kl 4 i Lkpg oxå!

Det är gårdsfest hos pappa & ewa imorrn, vi e bjudna men som sagt jag jobbar ju =/ har missat det 2år i rad nu. skulle gärna vilja komma, men men, Jobbet kallar ju och det ger ju pengar & det gör ju inte en fest! haha..

Beställde 3 par linser igår, fick dom idag... 1 JÄVLA PAR PASSADE MIG.. dom andra syndes inte. hur kul e det då? dom e ju inte billiga liksom.. =/ FY FAN.. hoppas ja kan sälja dom...

På söndag e det plastparty hos ewa, ska bli trevligt att träffa lite folk, kanske komma hem med lite ny plast! haha..

Wiiie nästa helg är det Bio som gäller, fan vad jag längtar då! =) Flickan som lekte med elden! =)

Nehe, om man skulle locka sitt hår lite kansek.... det va ju länge sen & jag har ju inget att göra så..

kul fredagkväll då. eller INTE..

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0