torsdagkväll

godkväll alla!

Ligger i sängen nu & ska väl snart föröska att sova, e hemma själv. Glenn e hos pelle & dricker. Det e "lill-fredag" säger dom. Lätt för dom som inte jobbar ja.. en annan ska ju upp & jobba imorrn...
Så bara izor och jag hemma nu... Han ligger och sussar sött brevid mig!

Idag har jag, lina & emmis varit på marken hela dagen lång. Inte köpt nått förutom brända mandlar! Men mysigt att bara gå & kolla lite!!=)

Lina va med mig hemm, så vi har varit hos pappa & ewa en sväng sen har vi kollat Idol här. drog ju självklart en repa innan lina åkte hem..

Jobbar dubbel med emmis imorrn, sen jobbar ja lördag oxå.. så det blir en lugn helg.. Skönt.
Jag har ju slutat att dricka alkohol=) inte bra det dära.. haha..

nehe, om man skulle försöka sova lite nu då...

på måndag e det invägning igen på vv, känns som det gått lite segt denna vecka men det får vågen avgöra, ska köra stenhårt från imorrn iallafall, nu har det varit lite väl slappt! =/

Godnatt alla..


Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0