torsdag

ligger i sängen på jobbet och mest slappar.. dagarna går såå sata här.. Man blir ju helt störd.. hehe..
har städat hela dagen..

varför funkar inte facebook?! eller e det bara hos mig?


Ska bli så grymt skönt med helg. Den årliga kräftskivan är ju hos jimmy på lördag, det ska bli super kul faktisk.. Hoppas bara på bra väder, eller inte regn iallafall!! Sista festen för denna sommar känns det som.
Full & jävligt dum ska ja va.. haha. nevars.. men full.. =) det e roligt...

Sen kommer hösten & vintern, ska bli lite mysigt med vinter, snööö & mysiga kläder.. mysiga stövlar!
Men efter ett tag blir man ju trött på det oxå tyvärr...  Å min älskade hund kommer bli så glad när det  blir snö!

Just det ja, ska till sjukan imorrn då, hoppas verkligen inte det blivit fel denna gång! Då blir jag arg!

Såg på wallander-tjuven. den va bra faktisk! se den..
ska kolla på två filmer till ikväll.. det e det ända att göra typ.. haha, händer inte så mycket annat här...

Igår förresten va ja kvar i stan med emmis, vi hade inget att göra så vi drog en repa till söderköping. Käkade lite glass (ej smultronstället denna gång). satt vid kanalen & hade det mys.. sen tänkte vi säga hej till hålling som bor där, men han jobbade i norrköping så vi farde dit och tog en cigg! trevligt, det va inte igår ju..

lite roligt att läsa alla fjortisbloggar som kissie & amandavar det och alla.. fy fan vad dom kommer ångra sig när dom blir äldre asså. läser dom för att det e så skrattredande att se dom små liven.. haha..


önskar ja kunde säga allt jag tänkte, men det tar liksom stopp på nått sett..
måste bara säga tack emmis för att du är en sån bra lyssnare, ja älskar verkligen dig för det! det hjälper mycket!

nehe, nu ska ja röka ihjäl mig!!!!!!


Puss M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0