torsdag

goddagens :)

Kollar på gossip girl, inte ett favvo program men det e ju nått att kolla på iallafall.. hihi..

Idag har jag plockat här hemma, tvättat, vikt tvätt, handlat & fixat massa.. skönt att få lite gjort...

Annki va här och fikade på förmiddagen oxå, va även hos mona och fikade och hundarna fick leka av sig lite!!
Promenerat lite med Izor idag med.. skönt...

Nu är det förresten lite att se fram emot igen. Wiiee.. naglarna ikväll, utgång i stan på lördag, fotografering, jönköping en helg, relaxen, min födelsedag! så nu har man lite att vänta sig igen. hatar när det e helt dött ju :S

Sen e det ju fan typ jul & nyår och sen typ Thailand =) vad jag längtar då!! =)

nehe, nu ska ja ta en cigg innan ja ska åka och fixa mina naglar....

Puss M


Kommentarer
Maria

Är det bestämt helgen 16-18 oktober till Jönköping eller? Vi är på...men vi åker gärna på fredagen så man hinner lite. exempelvis bad på lördagen o sen utgång, eller nåt. Vilka blir det? Å får alla plats?

2009-09-24 @ 18:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0