tisdag!

Godmorgon!
Har precis käkat frulle på jobbet, nu inväntar ja bara att N ska komma! Det värsta är att jag vet inte hur ja kommer hem rikigt. eller hem kommer ja ju! men dom håller ju på med banskit med tågen, så dom går ju inte som vanligt.. Å då går inte nästa buss förens 12.33 å så länge har ja ju ingen lust att vata kvar i stan :S men men..

Helgen va hur bra som helst! Men mikaela lyckades bli lite för full asså.. fy fan, så full kan ja inte minnas jag var sist.. *upps* haha. men kul va det ska ja säga!! Just då iallafall, i söndag & igår mådde ja bajs.. e fortfarande lite i obalans, men tror det rer upp sig nu! haha.. =) Grillade & käkade kräftor & drack massor. Hur bra du vill!

Söndagen va ju självklart slapp då, låg fan i sängen ända till 17.00 om inte mera... Illa.. sen vart vi bjudna på filmkväll hos lina & daniel! Mycket trevligt... kollade på the last house on the left...  den va rikigt bra! =)

Igår jobbade jag & emmis db först, sen drog hon runt 16.00! Sen va det bara slapp för mig & k!
Nu är jag ledig tills på fredag! =) Skönt!!!

Ulrika marken imorrn & på torsdag då =)

jobb i helgen oxå...


hörs senare..

Puss M


Kommentarer
filippa

Hej vad äter du mer än gröt om dagarna?

2009-09-09 @ 07:59:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0