stadsbo!

halloj!

Har precis gjort mig lite hemma kär i "min" nya lägenhet!! hihi..  packat upp allt, varit och handlat & lite!
Emmis hade bäddat rent innan hon åkte, gulliga henne! :) Köpt skithuspapper oxå så ja klarer mig! :)
Känns rikigt bra faktisk, bara vara liksom...

Izor e med mig oxå, så ja e inte helt själv, han trivs nog här oxå.. han ligger och tuggar på sitt ben just nu..
Han springer in & ut till ballen så fort han hör nått ljud.. Hoppar upp på räcket och spanar, ser han inget så springer han in igen. söta dig!

Undra hur det går att sova själv inatt då, ja e ju lite mörkrädd. hihi. Hoppas min hund vaktar mig! =)

Gick en repa runt stångån förut oxå, rikigt mysigt måste ja säga.. blir en repa innan läggdax ikväll oxå tänkte ja =) Hundtricket!! =) HAHAH....

Imorrn blir det nog oxå lungt här "hemma" i stan.. hihi, ska åka till kisa på kvällen för att lämna Izor..

nej, nu ska ja röka. skulle mest säga att vi kommit hit och allt e bra..

Väntar ivrigt på ett sms av emmis som säger att dom kommit fram och att dom lever! <3



Lina kom gärna och säg hej, å kolla in "mitt" nya place! :P

Puss M



Kommentarer
Lina (",)

Heeej :-D jaaa faaan måste ju faan hälsa på i din nya lya å se hur du har de lixom ;-D

2009-09-30 @ 13:23:41
URL: http://linabexell.blogg.se/
Mikaela

ja precis, se hur den ser ut å så =) å grejjer fan..

pusss

2009-09-30 @ 13:33:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0