rensning & städning

Goddag! :)

Jaha, idag ska ja rensa ur alla min skåp jag har här hemma, reva ut allt, slänga det som inte används.. Så jävla skönt det ska bli då!! Sen blir det lite höststädning, det behövs det med...
Tur man e ledig ibland så man hinner med sånt...


Va ute & gick en promenad med izor förut oxå, kallt å så började det att regna...

Hundpromenad ikväll oxå då.. Om det inte regnar för då har jag verkligen ingen lust med det..

Längtar till helgen, på fredag e det jobb som gäller, jobbar dygnet! Färga håret! På lördag ska ja fixa mina naglar, sen e det lite fest hos emmis, sen e det utgång i stan som gäller wieee! Länge sen, så det ska bli rikigt kul....
Älskar löning =)=)

nehe, nu måste ja städa....

Puss M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0