godnatt

godkväll!

sitter i soffan & kollar på någon film som visas på tvn..
kom hem för en stund sen från Lina, va har fikat lite och kollat på tv, ensam mamma söker! =) wiie. as bra ju =)

har varit på plastparty idag med, vart en sak bara, mer hade ja inte råd med.. haha..  om jag ens hade råd med det egentligen.. aja.

fick veta idag med att min älskling ska jobba borta i en & en halv månad.. det behövs verkligen! han börjar redan nästa vecka... så nu kommer ja vara ensam i veckorna framöver.... men så får det vara...  det ska nog gå bra..

Imorrn e det vägnign igen då, jagt har Inte gått ner, det vet ja, om ja inte gått upp så har jag iallafall stått still, men det gör inget. men nästa vecka ska jag ha gått ner minst 1kg iallafall har jag bestämt...

aja, nu ska ja hoppa i sängen, ska ju jobba imorrn...


Godnatt.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0