torsdag!

godmorgon, eller goddag! :)

Vaknade innan 09.00 av att Izor hoppade upp i sängen och slickade på mig, vart skit sur å slängde ner honom, fan ja vill ju sova.... så jag somnade om! Råkade visst vakna 12.00, Upps,´lite väl länge kanske.. hihi. men men.

Planerade en lång promenad runt stångån idag med, när ja kollar ut så spöregnar det, så det vart ändrade planer, gick bara en runda runt kvarteret då, sen in å käka frulle.. Får väl se om det blir bättre väder kansek man tar sig en runda sen då...

Vet inte rikigt vad jag ska hitta på idag, skulle vilja klippa mig, det va ett tag sen nu å det behövs...
Skulle vilja shoppa lite saker oxå. men känns dumt när jag har Izor att han får sitta i bilen.. :S Så vi får la se iallafall vad som händer...

Ska iallafall åka till kisa sen, tänkte passa på att sola när jag e i kisa, jag och emmis ska ju fotograferas den 9okt, så då måste man ju jobba på brännan.. hihi.. eftersom hon kommer vara brun, kan ju inte jag vara likblek..

Sen tänkte ja kanske ikväll ta mig ett glas vin, nu när jag e barnfri och så... :D hihi...

Wiiie. Imorrn e det Ladies Night. fan vad jag längtar, ska ju bli superkul ju =) WIIE!

nehe, fixa mig lite kansek..

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0