Tisdag

Godkväll alla :)

Nu va det någon dag sen igen ja skrev, har varit lite dålig den sista tiden tycker ja...
Det ska förbättras. Lovar! :)

Jobbade ju igår! Jobbade ju bara ca 5tim, fick gå för nina. Vi gör aldrig nått ändå så..
Vägde mig på VV oxå, inte lika kul kansek, hade gått upp 3hekto... Bara att ta nya tag, men känner mig lite slapp denna vecka oxå, aja. vi får se!
Emmis och ja åkte till biltema och lite, sen vidare till rimforsa för att hälsa på robins grav! Mys, det va ett tag sen ja va där..... så det va mysigt, kikade förbi emmis mormor oxå!
Vidare till kisa då det vankades RAGGMUNK hos familjen friberg, å ja kan bara säga såhär, hela familjen är där och äter när det e raggmunk. Hon får göra så sjukt mycket smet. Men så blir det om man lagar så god mat! :) MUMS!!!

Glenn & jag åkte ut till Lina för att hälsa på, det slutade med att Lina & Jag hade pyjamasparty! Kollade på tv och myste, sen kollade vi skräckfilm. Helt ensama i skogen... det va rikigt kusligt, det vart några skrik.. haha... uu. men mysigt satan hade vi allt.. När vi skulle sova, såg ja massa saker i deras sovrum.. och även utanför fönsteret i trädet.. haha.. Vi somnade inte förens 03.00 ca! Rikigt mysig kväll!

Vart väckt i morse, som vanligt när ja vill sova, haha.. det va ju bara att gå upp. Vi käkade frulle tillsammans och myste i soffan.. det va svin kalt kan jag säga... satan, efter 100år fixade lina med eldningen, så typ 5min innan vi skulle åka blev det varmt.. haha..
har fikat på cafeet och myst idag.. dragit några repor på byn oxå...

Nu har ja duschat, målat tånaglarna, gjort ansiktsrengöring, så nu känner ja mig dö fräsch!

Nu väntas Ugly Betty & Desperet!! Längtar satan ju... LOVE IT!

Helgen blir nog att umgås med Lina då grabbarna ska på Älgjakt!!!!



Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0