Söndag

nu va det ett tag sen igen jag skrev då...

Jaha, hänt lite då..

Först kan ja ju säga att jag & Glenn har valt att gå skilda vägar... Självklart ska vi vara vänner! Vi har inget att inte vara vänner för så... Vi ska försöka så gott det går liksom.. tror det kommer bli bra, eller det kommer att bli bra! Älskar honom massor, men det räcker inte alltid! LOVE! <3

Så ja vi får se vart ja tar vägen då, Linköping kanske, men det e inget som vi vet en, det går ju inte liskom bara på en dag! Det löser sig oxå så...

Helgen har varit super bra trots allt! I fredags va ja hos lina hela kvällen.. vi käkade chips, drack cola & bara myste! :) Kollade på Idol... sen drog vi en repa! Haha, rikigt kul faktisk.. roadtrip. Sen hem och sov..
I lördags va ja hos mamma ett tag så Izor fick leka av sig lite, sen va det fix hemma, sminkade mig och fixade mig! :)
Lina och jag drog till rimforsa, till Mattson, mycket trevligt! :) Emmis dök upp oxå.. kul :)<3 Sen fick vi för oss att åka till stan.. wiie... Gled mest runt bara! Kolla på folk, kul ju..
Hemfärden va rikigt rolig. haha.. mycket sång å annat kul.. :D Lyckad kväll!!

Idag e ja pigg faktisk tycker ja....  Trodde ja skulle vara slöare.. men inte... haha!

E lite nervös, Glenn provar att jaga med Izor för första gången idag...´Får se hur han e liksom :D

Nehe, om man skulle pallra sig upp ur sängen eller  vad tror ni? haha...

Jobba imorrn igen då....


Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0