ingen rubrik..

oj, oj, nu va det typ flera dagar sen ja skrev!
tror det va när jag bodde i stan, så men nu e ja hemma i kisa igen och bor här...
Har varit väldigt skönt att bo i stan ska ja säga! :)

Emmis kom ju hem i onsdags natt, ja va ju självklart vaken när hon kom hem. Vi snackade igenom veckan. sen drog vi till braskens å handlade lite mums! :) Ja fick ett jätte fint armband av henne! Plus cigg! älskar den människan! :) Och ja som lånat hennes lya hade inte köpt nått i hemkomst present, bara använd upp hennes skithuspapper! hihi..

Annars har det varit en lugn och skön helg!
Fredags jobbade ja till 17, sen drog emmis och ja ner till kisa! Käkade tacos & kollade idol, ett par glas vin gick ner oxå ! :) Jätte mysig fredagskväll  måste ja säga! :) sjöng lite lips oxå! =)

Lördagen innehöll lite fotografering hos en fotograf! roligt, men jag skulle inte passa som modell, har för dålig fantasi! haha! sen fortsatte jag min färd ner till vetlanda för att kolla på bilspeedway! Super kul, men superkallt! 
Sen umgicks ja med Lina hela kvällen! Säger bara Turné! LOVE IT! Va på pumpen i södra vi, eller utanför rättare sagt! hihi. svin kallt i 100 år, men rikigt jävla kul att se alla snygga fyllon! haha...  Käkade lite i vimmerby med. haha, gott satan asså, men fan hade varit godare med mcdonalds, synd dom inte har det där! :) Sen fick vi med oss lite folk hem, haha, fick 70kr. så ja tur vi åkte dit! haha.. Rikigt kul kväll!

Idag, har det varit middag hos svärföräldrarna! Mums, sen va ja och solade lite, hälsade på ewa & en mycket sjuk olle... :S sen va vi hos maria och donny på fika. Bingolotto hos svärföräldrarna! hihi. snacka om att man börjar bli gammal.. haha..
Nu väntar ja på bilderna från i går. snabba ryck!

Jobb imorrn...


Hmm, vad säger din pungkula lina??!!!


Puss M


Kommentarer
Lina (",)

Pungkulan är lite hårig ... Men jag tänkte att jag skulle kolla över det lite extra mkt imorn .. För ikväll hare varit lite osäkert .. men jag hör av mej så fort jag vet nåt mer :-D

haha ..

2009-10-11 @ 22:54:10
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0