emmis<3

Wiiieee! Har precis prata med EMMIS i telen, efter en hel vecka :) Så skönt att höra hennes röst, fick en tår i ögat.. men hon kommer ju hem imorrn natt kan man säga... Å det ska bli så kul att träffa henne... ¨
Då har vi massa att prata om :D känns som ja inte vill åka hem på torsdag, det kommer ju ta hela dagen att berätta & lyssna på allt.. hihi..
Aja, känndes bra att höra henne iallafall...

Ska åka till kisa sen, ska hämta bilen..
Ringde tandläkaren förut så ja ska dit imorrn vid 3, därör behöver jag bilen...
Har ju fått massa tandsten så det pissar blod & gör ont när jag ska borsta tänderna... hoppas det blir bra när jag fått dom fixade! :)

Sen ska ja ta en fika med Pillan imorrn oxå, och det var år och dar sen så det ska bli rikigt kul! :D

Ska passa på att sola idag när jag e i kisa, och imorrn oxå när jag är i kisa.. sköönt.. =)

nehe, nu ska ja kolla vidare på Tyra!!

Puss så länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0