Torsdag

Hej alla :)

Har precis klämt i mig en pizza... :S Nu känner jag mig helt fet.. usch.. vill nästan gå och spy upp...
Måste fan ta tag i detta nu asså, innan jag börjar gå upp. fy.... Illa Mikaela.. :S

Aja, idag har jag flyttpackat lite! :) Nice. Har packat ner: Köksgrejjer, Sängkläder, Gardiner å lite smått och gott :)
Skönt att ha börjat.. trodde inte jag hade så mycket saker men det hade ja visst.. haha.. Bara hela mitt skåp kvar med.. fy..
Det blir nog bra detta...

Varit på promenad med Izor & jack lite med... Drog ett varv runt udden, hundarna fick vara lösa... fan vad dom springer asså.. haha..

Skönt att det gick bra för lina idag iallafall :) <3

Imorrn ska ja nog köpa soffa wiie :) har bestämt mig nu, å det e den jag vill ha !!!

Jobbar 09.30-18.00 imorrn.. db med emmis så det lär nog gå relativt fort....

Sen e det bara att ladda tills på lördag...

Nehe, röka lite kansek? om glenn kan bjuda på en kansek :D hih...

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0