tisdag

Jaha, kom precis hem från statoil.. va å inhandlade lite cigg som va slut... hihi.

Idag skulle ja sova as länge tänkte ja, men som vanligt när man får sova så vaknar man tidigt, så det vart inte att sova ut idag inte.. :(
Gick upp och gick en promenad med Izor till udden, sen släppte jag honom så fick han springa lös! Två varv runt gick vi! E så stolt över honom, han kom på varje inkallning utan problem. Ibland kom han fram å satte sig farmför mig även att jag inte ens kallat på honom.. Han sprang omkring mig å va super dukigt.. så ja e superglad över honom idag! :)

Vidare hem för att fixa med tvätten, å sen åka runt till varje affär i kisa för att fixa banankartonger.. 
Tre stycken fick ja med hem... räcker en lite stund iallfall, har ju inte så mycket saker.. :S hihi...
Men ja har inte börjat packa dom än, det e ju ett tag kvar tills ja flyttar så...

Köpte fika på cafet å sen drog ja till slätmon å hälsade på mamma...
Vart även bjuden på käk, fisk å potatis.. hmm. tycker ju inte om fisk, men det gick la ann...

Nehe, nu ska ja kolla 2 avsnitt av Onee Tree Hill <3 sen invänta desperet!

helgen ska bli super, relaxparty i vimmerby! Å sen ska ja ställa ut Izor :)



Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0