söndag

halloj!

Sitter & kollar på vem kan slå filip & fredrik, bra program det där....

Idag e ja pigg som fan.. vart en lugn kväll igår... Bowlade runt 16.00! Gick & käkade på ming och sen fortsatte vi hem till mig.. spelade lite spel & drack.. Zabdra & Tobbe kom förbi en sväng oxå.....
Gick in till stan runt 22! Gick till 55:an, satt där ett tag sen vidare till det nya placet Pitchers! Va rikigt kul där.
Fränt med dansgolvet å så.. dit går jag nog fler gånger! :)
Åkte taxi hem och var hemma redna 01.30....

Åkte från stan vid 12 idag, skulle på middag hos ex-svärmor då hon fyller år idag! Mums vad gott det va..
älskar hennes mat & speciellt denna rätt... Fick en god efterrätt oxå!!!
Va nere på julskyltningen med lina & daniel en sväng med, det e ju inte mycket att ha asså, men kul att kolla lite å sen skönt med en lite promenad... :D Fick ju bullens varmkorv oxå! :)

Glenn har badat izor oxå, då han var helt ner lerad å stank bajs.... men nu e han ren och fin igen! :)

Nu prinskorv & julmust!! :)

tack alla som va med igår.. ni e underbara! :)

Imorrn ska sivve tapetsera åt mig! TACK SÅ MASSOR EMMIS & SIVVE! <3
Så på tisdag ska ja spendera dagen i lyan för at fixa sängen å köksbordet... :D

Längtar som fan till helgen.. VÄSTERVIK med GILRSEN!! :) Sen pumpen på lördagen! :)

Imorrn e det ingen vanlig dag, det e min födelsedag!! hihi....

Puss M


Kommentarer
Micca

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D :D :D

2009-11-30 @ 19:59:55
URL: http://micca-seizetheday.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0