onsdag

jaha ja... sitter och kollar på greys! :)

helgen som va var rikigt bra... hmm.. vissa delar iallafall..
jobbade dygnet i fredags... så alltså en väldigt lugn fredag... skönt...

I lördags kom glenn upp till stan för att hjälpa mig att hämta min soffa.. skruvade ihop den oxå! vart super bra!
Mycket större en ja trodde bara, men det gjorde inget!! :)
Sen drog vi hem till kisa för att festa lite hemma hos oss! Hade besök från Lkpg...
Lena hade bokat bord på 12:an för att fira Pia. Så jag, lina, galten, pia & lena käkade god plankstek förutom lina som käkade pizza... töntunge! ;)
Sen vart det en redig fest... hell ya! Massa goda drinkar å mycket kul. va på efterfest hos erica! kul där med, tror ja! haha.. massa dricka som sagt... Kom la hem runt 05.00 eller nått till pia...

Inte lika kul att åka till jobbet 12.00 på söndag morgon.. fy fan det va den värsta dagen på jävligt länge. men ja tog mig igenom den.. men hm! ja usch, säger inget mera...

veckan har varit lugn...  jobbat å så.. inget spec har hänt....

Jaha, helgen som kommer ska spenderas i LKPG! Vi ska fira min födelsedag! wiie... Bowla, käka & lite utgång...
ska bli super skoj! synd bara att vi inte kan vara i min lya.. den e inte klar.. :S
Hoppas snart.. bara jag får tag i någon som kan tapetsera....'

nehe, kolla vidare på tv! :)

på måndag fyller ja 22 år !!!!



Puss ;M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0