länge sen...

ujujuj... Fy fan det va inte igår jag skrev... Hmm, har väl inte rikigt haft lust just nu...
Men nu ska det bli ändring! :)

Jaa ni, sen sist har det hänt lite kan jag säga! :)
Skrev på kontrakt för en lägenhet i Linköping idag, ja det ni, 1december går mitt flyttlass mot LKPG!
Ska bli rikigt roligt... Början på nått nytt och bra! :) Självklart kommer ja sakna mina underbara vänner i Kinda trakten men åandra sidan så e det ju bara 5mil ifrån... Ska ju inte direkt flytta till pajala... hehe..
Tror det kommer bli rikigt bra!

Så idag har ja och lina varit på Ikea och inhandlat Säng & köksbord!! Ska ta dom vikigaste sakerna först, ja har ju inget med mig från kisa, allt e ju typ glenns! får med mig en tv...
Så nästa e Soffa, sofbord, byrå, tvbänk! det e la det vikigaste så man kan bo liksom..
Ska önska mig micro, kaffebryggare i födelsedagspresent & julklapp....
Alla bajssmåplock typ glas, tallrikar å sånt tjafs det har ja... 
Men det ska bli super kul att få något eget kan ja säga!

Har aldrig bott själv, när jag va 16 flyttade jag ihop med emmis & malle i norrköping, sen flyttade ja och emmis till Lkpg å sen flyttade jag ihop med glenn, så aldrig bott själv, tror jag verkligen behöver det... det komer bli super bra...
Ska tapetsera i köket & sovrummet så det kommer verkligen bli perfekt!
Nog om det!

Helgen som va va super bra!
Va hos emmis i fredags, hålling va på besök en sväng! Sen kom Vanen och hämtade oss, åkte runt lite i stan & skogen å hämtade folk, sen va det förfest hos jerry! mycket trevligt.. Sen bar det av mot motala! Det va folketspark.. det va super kul.. Men oj vad full mikaela vart.. haha. buggade så mycket att ja fortfarande har träningsvärk... ujja... haha.. Va nog ingen vacker syn... har jag hört iallafall.. hah.. Det ska garanterat göras om! (inte dansen utan motala hihi)
Sen bar det av till kisa för innebandy och fest för donny som fyllt 29! Skapligt seg ja va... Upps, kanske skulle tänkt mig för lite i fredags! Sorry alla... Men det va kul på bandyn & festen med.. Gott med bullens & chips! ;)
Så en lyckad helg!

Nu kollar ja på min kille Roger.. han e ju bara så vacker... Mycket manlig mjölkbonde det dära.. HAHA!! ;)
Snart e det greys oxå.. Nice...

Så ville ja bara säga.. Du är ett svin... ett stort sådant.... mina vänner gör man inte illa..... FUCK YOU!

Jaha, nú har ja skrivit världens längsta och säkert ointressantaste inlägget på länge.. Men ja har skrivit iallafall...


Pusss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0