Jobb lördag!

halloj!

Sitter på jobbet å käkar en paj! Mums.. :)
Ska snart åka iväg å bli bjudna på mat eller fika! Ska bli trevligt... hmm..

Jaha, gårdagen va bra.. Va hos emmis innan och fixade oss! Sen kom tobbe en snabbis å sa hej. Kul att se honom ibland! Sen gick vi på fest hos sarah & tim! :) Det var rikigt roligt... Bara vimmerby folk! Men som sagt super kul.
Sarah hade gjort skit goda snittar! farligt goda! =) Sen blev det utgång..
En snabbis in på 55:an i typ 5min, sen vidare till platens i ca 5min! Haha. sen gick vi in på sliver med fortsatte ner till harrys, där det va rätt dött så emmis å ja gick till platens igen...Bajs dålig musik. Men vi träffade Pelle & Roger där så vi hängde med dom resten av kvällen... dansade lite tog en öl å sen gick vi till kebabbaren å käkade å sen fixade Roger taxi hem. Så ca 02.20 slätte taxin av mig å emmis sen va det bara att hoppa i sängen...
Lyckad kväll med lagom att dricka för mig!

Emmis, ja & K tog förresten vaccinet igår med! Gjorde lite ont... hihi... nevars det va inte så farligt som ja oroade mig över...
Alla sa att det gjorde ont, att vi skulle få ont i armen, att vi inte skulle kunna gå ut för vi skulle få feber å allt.
Men inte ett skit, emmis va lite öm i armen igår om man tog på den, ja kände absolut inget, Idag har jag varit ytters lite öm när man rör på det.. så hmm.. inte så farligt som ja hade föreställt mig... Så det så!!!

Idag har det varit en lugn dag hos emmis, sen körde hon upp mig till jobbet.. slapp här med..
Ska ju fara om 20min!

Kanske skriver mer när jag kommer hem...

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0