fredag

heeej! :)

Sitter och kollar på idol :) bra skit asså...

Idag vart det en heldag i LKPG, har varit på ikea & inhandlat lit skit...
Har tillbringat hela eftermiddagen i lägenheten, har fixat massa saker så nu är det ännu mera som e på plats.. sköönt :)
När jag öppnar dörren till lyan, ser ja massa saker som ja inte ställt in där.. hmm. ojoj, det va en liten överaskning från mina underbara vänner :) tack så jätte mycket!!! Ni är bara för underbara!
Mamma & krister kom förbi oxå en sväng! Fick min julklapp & födelsedags presten! Micro & kaffebryggare! SVART:)

Imorrn ska vi fira min födelsedag! Ska bowla, käka sen för parta lite hos mig! sen blir det en liten utgång! :)
Glenn & jag ska sova kvar i lyan :)

På söndag e det kalas hos mona som fyller, å sen julskyltning i kisa.. MYS!! :)

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0