Lilla-Julafton?!!!

jaha, denna dag har har bestått av julklapps shopping hela dagen! Hittade allt jag skulle ha, å det gick bättre en väntat! Åkte med glenn, roine & johan ut till ikea, som som ni vet klarar ju inte karlarna av shopping, så dom drogs sig ju snart. Men då kom frallan å mötte upp mig istället!! Vi åkte snart in till stan för en "fika" på steves :)
Sen åter till shoppandet, vart en del till mig själv oxå, men det tycker ja fan att ja e värd :)
Så nu e nyårsklänningen klar & juldagskläningen oxå :) sköönt ju!

Vart inte kisa idag, bussen gick typ nu, å då skulle ja vara i kisa runt 8, plus alla jävla klappar och packning... Orka..
Så jag åker med emmis imorrn, så det blir LKPG ikväll för mig med.. e sugen på att göra nått.. ska försöka få med mig emmis upp till stan för att ta en eller två öl kanske.. vore ju lite mysigt!! Istället för denna jävla datorn.. :( men just nu e hon i ekholmen. aja, vi får la se vad som händer liksom....

har slått in alla paket med.. fan vad ja e duktig asså!! :) hihi...

emmis å jag skulle ha vaccinerat oss idag mor hepatit A & B, men det va ju tydligen stängt..
Lilla-julafton?! hmm... hur fan ska ja veta att lilla julafton e dagen innan jul. e det så ni kallar det LKPG bor? Själv tycker jag att det kalas dagen innan jukafton.. ajaj.. bajs oxå..

nehe, nu ska ja röka lite!!

God Jul på er!!



Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0