julafton snart för fan :)

Städa & tvätta e det som gäller idag, eller jag e typ klar...
så skönt att ha det städat å fint innan man precis ska åka bort, för då kommer man ju hem till ett fint städat hem! :)
Ska ju åka till kisa imorrn & vara där tills på lördag! Ska åka direkt ut till mamma & deras nya hus! Bara mysa å ha det gott! Sen e det ju julafton på torsdag, jag älskar verkligen julafton, men lite för mycket farande för min del:
Mamma först sen vidare till glenns familj å sist men inte minst familjen hos pappa... jaa, min julafton slutar inte förens dan efter! haha.. så ere när man har två familjer...

Wärdshuset i kisa på juldagen då, ser fram massor, det va ju två år sen sist! ska bli rikigt kul :)
Sen ska ja ha izor från den 26:e tills glenn kommer hem från skåne någon dag efter...
älska julen för fan <3

jaha, min helg va en bra helg!
Va hos eric i skogen å klädde granen å myste! :) Grábbarna lagade en sån god middag så jag vetifan sist ja åt så god mat... MUMS! :) tack som fan!! ;) sing star va det visst på listan oxå, men det fick stå för jocke & emmis...
Sen vart det hemfärd å ett stopp på max! haha..  sen övernattade ja visst hos emmis! haha, varför liksom när jag bor i samma hus! haha, kände mig väl lite ensam :)

Lördagen hade ja izor hela dagen, va inne hos emmis och myste med film med zandra och henne..
Mycket lugn å skön lördag asså! :)

Å nu jävlar e det vecka igen :) å jag e ledig tills den 28:e! Skönt som fan asså...

nehe, hoppas du får en rolig läsning lina... hahah..

Puss M


Kommentarer
Lina (",)

Nja .. så där kul. . . haha ...hade hoppats på nåt smaskit lixom :-D

hihi ... <3

2009-12-22 @ 14:53:08
URL: http://linabexell.blogg.se/
mikaela

hihi, kanske kommer lite längre fram :D haha. då ska du fan få smaka på smaskigt ;)

2009-12-22 @ 14:59:06
Lina (",)

haha .... kanske jag inte vill då :-D

2009-12-22 @ 15:01:01
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0