torsdag!

kom hem från jobbet runt 14, va kvar ett tag hos emmis! Hon fick lite sovmorgon oxå..
Lina mötte upp mig på stationen så tog vi en cigg och drog en raggarrunda! =)
Varit på hästen & käkat lunch oxå med Glenn, Linda, Roine & André! Biff & potatis, mums.. =)

Har rint till komunen oxå idag, ska kolla upp om att bli kontaktperson, hon va på möte så ska ringa tillbaka imorrn. Det är i allafall en lite extra inkomst, och det behövs. Plus att jag fått svar om ett jobb jag sökte för en längre tid sen, dom skulle höra av sig vid ett senare tillfälle. hoppas man kanske iallafall kan komma på intervjuv! =) *HOPPAS*

Ska hoppa in i duschen nu tänkte ja, sen ska ja iväg på hundkurs med Izor, ska oxå bli kul att göra nått...

Jobbar imorrn, har P-möte på morgonen, sen har jag db, men har hoppat in extra för emmis på kvällen, välbehövliga timmar! =)

hörs säkert sen..

Förresten ja va värsta snäll mot en stackars tant idag, Hjälpte henne på rätt buss & fixade en plast så hon kunde sitta. Alla jobbiga ungdomar tar ju upp alla platser & inte flyttar dom sig för en liten tant inte. Hon vart jätte glad när jag hjälpte henne.. *STOLT*

Puss M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0