Ny Blogg

Hejsan.


Tänkte fortsätta att skriva här, vet inte men trivs inte så jätte bra med min andra blogg!Så jag testar här...

Idag har vi slängt massa skräp samt varit på tippen och röjt av lite skit vi hade, så himla skönt att bli av med skiten. Så nu har vi llite mer plats för nytt skräp! =)
Har dammsugit av golven idag oxå, när man har en hund som fäller måste det göras varje dag. det suger verkligen... usch...men men, så är det att ha hund.. Lina kom förbi en sväng oxå och tog en Cigg! Nästan standard nu när hon jobbar i kisa, att ta en cigg när hon slutat!
 
Imorrn är det jobb som gäller igen, jobbar 09.30- fredag 17.00 så det blir ett långpass, men vad fan, det får gå det med. Det är ju db på fredag med! Emmis och jag! Emmis fyller ju år då med. Så det blir nog ut och käka en bit kanske!
Sen på lördag ska ja ställa ut Izor i norrköping, sen e det folkrace en sväng sen ska ja jobba.. Så ser min helg ut...

Puss M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0