måndag

får se hur mycket ja hinner skriva innan Lina & daniel kommer, dom e påväg så....
Lina & jag ska ta enn cigg & snacka lite som vanligt, har blivit som en lite traditon att göra det nästan varje dag! =)
Alltid lika kul ju..

Jaha, idag har jag jobbat. 09.30-15.30 va kvar ett tag hos K & N, då jag ändå inte hade nått att göra hemma, Glenn har varit med sin kusin Linda till jönköping & hjälpt henne att flytta!
Stannade till hos mamma & hämtade upp färskfoder till Izor så han överlever denna månaden! haha..

Mamma ringde förut & frågade: Nu har inte glömt att vi ska till mormor på lördag kl 14 va?
E, joooo det hade jag visst helt glömt bort. Så vi går på folkracen bara på morgen sen drar vi direkt till mormor. Vill inte missa hennes mat & närhet! Speciellt inte efter mardrömen ja hade om henne, å så är hon ju inte pyrfärsk längre. hehe. Ska även bli kul att träffa mina kära släktingar som man inte ser allt för ofta!

nehe, om man skulle hinna springa på toa innan Lina kommer..

vägde mig förresten imorse.. efter 1 vecka med VV!! -2kg! tror ni jag e glad eller??! super glad ju! bara 1kg till så har jag gått ner sommarkilona och börjar där jag slutade v28! -12,5kg!!! nu ska det brännas fett!! =)

hörs senare då..

Puss M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0