emmis födelsedag...

jaha, kom precis tillbaka upp till K, har varit ner på stan & käkat födelsedagslunch med K & Emmis!! Käkade Asian Food! Mycket gott..
Emmis fick smita iväg lite tidigare med sin Loverboy =) Klara nog en timma själv med K! heheh.. Det e emmis värd på sin födelsedag, vem vet hon kanske får det hon önskade sig mest idag! HAHAH... =)<3 

Slipper åka äckelbussen hem idag med , jag har tigt till mig lite snålskjuts av Björta som endå skulle till kisa. Snällt av honom!!

Kvällen blir nog lugn då jag ska upp tidigt imorrn för att ställa ut min hund i Norrköping.. Ska stanna till i LKPG och kika på folkrace en sväng innan jag börjar jobba kl 16.00! så min helg blir lugn och sansad, skönt med det med efter festat nästan varje helg hela sommare =)

Nehe, det va väl allt för just nu! Återkommer nog senare...

Grattis igen Emmis <

Puss M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0