det är över nu....

Fy fan säger jag bara, hur mycket ska man orka ta? är så förbannat trött på detta så jag spyr..
Man bara ger & ger men får absolut inget tillbaka..
Jag har känt att jag mått bra nu en längre tid, men det försvann på en sekund... all den lyckan jag känt...
Trodde det vart bättre, har varit bättre, tills nu, hoppades verkligen, trodde verkligen, men jag hade nog förträngt lite hur det va.. det är ju precis såhär det är... Att jag ens trodde på en förbättring... Måste sluta,  mitt psyke klarar inte detta. det är säker för vissa svårt att förstå, det är väl inget, men om & om & om igen så tröttnar man efter nästan 5 år är du helt slut. Snälla bättre tider det finns ingen bättre tid att komma på en nu.... Jag skulle kunna skriva hela natten om allt. tårarna bara rinner ner, inte för att jag är lessen utan av ilska, hat allt ont... Mitt liv just nu suger.......

jaha, det här får nog bli det sista inlägget för ikväll, ska försöka sova nu så man är pigg och glad tills födelsedagsbarnet kommer imorrn bitti. Då väntar en överraskning!! =)

Känns inte som ja kommer kunna sova är det värsta, tankarna bara far runt...  om allt just nu känns det som..


men men... vad fan gör man liksom????

Puss M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0